христиандық ортағасырлық батыс еуропаның реттеуші идеясы ретінде - бат…

페이지 정보

profile_image
작성자 Angelo
댓글 0건 조회 104회 작성일 24-05-31 22:30

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
христиандық ортағасырлық батыс еуропаның реттеуші идеясы ретінде - батыс еуропа елдері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ортағасыр философиясы – адамзат дүниетанымының даму кезеңдерінің бірі. 1) Батыс Еуропалық орта ғасыр философиясы. Ортағасырлық Еуропа философиясы өзінің бар ақыл-ойын христиан дінінің қатаң қағидаларын негіздеуге салып, дін ілімінің қызметшісіне айналды. Осы дәуірдегі философия ілімi "схоластика" ("мектептік ілім") деген атқа ие болып, негізгі үш кезеңнен өтті: а) Балауса схоластика (IX – XII ғасырлар). Бұл кезеңде ғылым, философия, жылай жылай аскар калмырза теология әлі бір-бірінен ажырамаған, бірақ ақыл-ой әрекетінің жемісі. Ортағасырлық философиясы (батыс Европа елдерінде) – Рим империясының күйреуімен байланысты (5ғ.) капиталдық қоғамның алғашқы формалары пайда. Фараби Ибн Синға, Ибн Баджуға, Ибн Туфаилға, Ибн Рушдаға, және де ортағасырлық Батыс Еуропаның философиясы мен ғылымына әсер етті. А) Орта ғасырдағы Батыс Еуропа ә) Орта ғасырдағы Батыс Еуропалық философияның басты мәселесі ii Негізгі бөлім а) Апологетика ілімі ә) Патристикалық ілімі б) Схолистикалық кезең iii Қорытынды. Христиандық ортағасырлық философияның дамуын екі кезеңге бөлеміз: біріншісі патристика латынша «pater» әке деген мағынада 4-8 ғасырлар аралығын қамтиды. Батыс Еуропалық орта ғасыр философиясы 2. Жоспар: i Кіріспе а) Орта ғасырдағы Батыс 3. Орта ғасырдағы теологиялық философия- Европада v-xv 4. Осы кезеңде қоғамның рухани 5. Апологетика (гр. Фараби Ибн Синға, Ибн Баджуға, Ибн Туфаилға, Ибн Рушдаға, және де ортағасырлық Батыс Еуропаның философиясы мен ғылымына әсер етті. Христиандық ортағасырлық философияның дамуын екі кезеңге бөлеміз: біріншісі патристика латынша «pater» әке деген мағынада 4-8 ғасырлар аралығын қамтиды. Таңдаулыға: Ортағасырлық батыс еуропалық философия. Ортағасырлық батысеуропалық философия — дүние-таным дамуындағы. өзіндік ерекшелігі бар. Қалалар мен сауданың дамуына байланысты адамдар көбіне туған жерлерін тастап кете бастады. Еуропа жолдарынан көптеген көпестерді, қолөнершілерді, кезбе артистер мен тауап етушілерді кездестіруге болатын еді. Кресшілер жорығы кезінде еуропалықтар дүниенің соншалықты кең, сан алуан екендігін көзімен көрді; оларда жаңа елдерге деген құштарлық пайда болды. Кейде саяхатшылар х. Ортағасырлық Батыс Еуропа әдебиетінің ерекшелігі. 3. Ортағасырлық қалалардың білім мен ғылымның дамуына қосқан үлесі. 4. Ортағасырдағы Батыс Еуропадағы сәулет өнері. 5. Христиандық мәдениет. XII ғ. Батыс Еуропаның басқа елдерінде де университеттер ашыла бастады. Англияда Оксфорд университеті (1167 ж.), ал одан кейін іле-шала Кембридж университеті (1209 ж.) – ортағасырлық білім ордаларына айналды. «Старшая Эдда» эпосы –– баға жетпес әдеби туынды XII ғ. бұл елдерде латын жазуының пайда болуы кезеңінде жазылған. XIII ғ. Ағылшын әдебиетінің мәңгілік өшпес мұраларының бірі –– Робин Гуд жайындағы балладалар. Францияда қала мәдениеті XI XII ғ. туындады. Батыс Еуропада қалалардың көптеп салынуы мен онда христиан Орта ғасырлық Еуропа қоғамы — діни қоғам болды, міне сондықтан да орта. 1.Христиан өнері. Батыс Еуропа өнері орта ғасырлық Италиядағы Қайта өркендеу дәуірі деп аталуынан белгілі. Батыс Еуропалық мәдениет өзінің ұлттық болмысын. Работа состоит из 1 файл. Батыс Еуропадағы ортағасырлық Құлиеленушілік қоғам күйреп, оның орнына Батыс Европа елдерінің қай-қайсысында да феодалдық қоғамдық қатынастар қалыптасып, христиан дінінің кең етек алып, тауарына байланысты «шіркеу әкейлері» мен «пұтқа табынушы-лар» философиясының арасындағы мәмлеге келмес күрестің өрбу деңгейіне бай-ланысты ортағасырлық философияны негізгі үш кезеңге бөліп қарастырады. Августинизм теологиялық-философиялық бағыт ретінде Батыс Европа Ортағасырлық шығыста ^Ш-ГХ ғ. Батыс Европаның мәдениеттілік даму деңгейі төмен дәрежеде қалып қойған кезде араб-тілді философия араб мәдениеті кең өркен жайды. Христиандық сана. Просмотров 43676. Әлемдегі соңғы оқиғалар туралы ең өзекті-ақпараттық-танымдық сайт. Аврелий Августин (Солтүстік Африкадағы Тагаста қаласында туған — Солтүстік Африкадағы Гиппонда қайтыс болған) — көне рим философы, христиан теологы, батыс патристикасының өкілі. Басында манихей дінін қабылдаған. 387 жылы шоқыну рәсімінен өтті. 395 жылдан бастап Гиппон епископы. Аврелий Августин гиппон епископы (солтүстік Африка), христиандық ойшыл, теолог, философ, патристиканың ірі өкілі. «Край каласы туралы» енбегінде белгілі «ұғыну үшін сенемін, сену үшін ұғынамын» формуласын негіздейді. Оның дүниеге көзқарасы «Сенімсіз білім жоқ, акиқат жоқ принципіне» бағынады.

9 май сурет салу, қазақстан сурет салу анау мынау сиыр бузау, приятные слова на казахском subject object pronouns, Subject object pronouns worksheet grandfar насосы отзывы, водяной насос grandfar инструкция




будущее казахстана в руках молодежи эссе
chicken express алматы
бет күтімі туралы кеңестер
врач авиационной медицины вакансии
беруши для ушей от шума

.
==============================================================

~~~~~ қоршаған ортамен танысу мектепалды даярлық ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.