қалыпты жағдайда 3 -36 л көміртек іv оксидіндегі молекула саны: - 11 с…

페이지 정보

profile_image
작성자 Rico
댓글 0건 조회 10회 작성일 24-09-24 09:26

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=қалыпты+жағдайда+3+-36+л+көміртек+іv+оксидіндегі+молекула+саны:+11+сынып+химия+тест+жауаптарымен
 
 
қалыпты жағдайда 3 -36 л көміртек іv оксидіндегі молекула саны: - 11 сынып химия тест жауаптарымен [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Химия» пәнінен қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы 10-сынып. ПЕРЕЙТИ ПО ССЫЛКЕ. (Қоғамдық-гуманитарлық бағыт). Қалыпты жағдайдағы тығыздығы 1,96 г/л – ге тең алканды жаққанда масс2 г көміртек диоксиді түзілді. Алканның молекулалық формуласы. Қалыпты жағдайда 3,36 л көміртек (Іv) оксидіндегі молекула саны. Химия пәнінен тест тапсырмалары (10-11 сынып) Химия Тесты Скачать материал 1. Қаныққан көмірсутектердің формуласы A) CnH2n+2 B) C n H 2n-2 C) C n H 2n-6 D) C. Молекулалық массасы 134-ке тең ароматты көмірсутек: A) этилбензол B) 1,2-диметилбензол C) 1,2-диметил 2-этилбензол D) 1,3-диметилбензол E) 1,3,4-триметилбензол. 12. 200 г әктасты қыздырғанда бөлінген көмірқышқыл газының (қ.ж) көлемі: A) 22,4 л B) 44,8 л C) 4,48 л D) 2,24 л E) 44 л. 13. Тұз қышқылының 4 л 0,2 н ерітіндісін дайындау үшін жұмсалатын тұз қышқылының массасын есептеңдер. A) 29,2 г B) 30,5 г C) 31,2 г D) 32 г E) 33 г. 14. Темір тотықсыздандырғыш болатын жағдай: A) Fe2O3+2Al=Al2O3+2Fe B) 2Fe+O2=2FeO C) 2FeCl3+2HI=2FeCl2+2HCl D) Zn+Fe2(SO4)3=ZnSO4+Fe E) FeCl2+H2S=FeS+2HCl. 15. Массасы 138 г этанолдың көлемі. A) 89,6 л B) 44,8 л C) 67,2 л D) 4,48 л E) 2,24 л. Химия 9-сынып. Тарау бойынша тест тапсырмалары. Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. 2) Магний мен мырыштың массасы 5,65г қоспасына қышқылмен әсер еткенде 3,36 л (қ.ж) сутек бөлінді. Қоспаның құрамындағы магний мен мырыш массаларын есептеңдер. v Венн диаграммасымен жұмыс. Молекулалық массасы 134-ке тең ароматты көмірсутек: A) этилбензол B) 1,2-диметилбензол C) 1,2-диметил 2-этилбензол D) 1,3-диметилбензол E) 1,3,4-триметилбензол. 12. 200 г әктасты қыздырғанда бөлінген көмірқышқыл газының (қ.ж) көлемі: A) 22,4 л B) 44,8 л C) 4,48 л D) 2,24 л E) 44 л. 13. Тұз қышқылының 4 л 0,2 н ерітіндісін дайындау үшін жұмсалатын тұз қышқылының массасын есептеңдер. A) 29,2 г B) 30,5 г C) 31,2 г D) 32 г E) 33 г. 14. Темір тотықсыздандырғыш болатын жағдай: A) Fe2O3+2Al=Al2O3+2Fe B) 2Fe+O2=2FeO C) 2FeCl3+2HI=2FeCl2+2HCl D) Zn+Fe2(SO4)3=ZnSO4+Fe E) FeCl2+H2S=FeS+2HCl. 15. Массасы 138 г этанолдың көлемі. A) 89,6 л B) 44,8 л C) 67,2 л D) 4,48 л E) 2,24 л. Молекулалық массасы 134-ке тең ароматты көмірсутек: A) этилбензол. B) 1,2-диметилбензол. 18. Қалыпты жағдайда 3,36 л көміртек (ІV) оксидіндегі молекула саны: A) 1,2 *1022. B) 4,5* 1022. Cкачать: Химия. Тест 9- сынып. 68,4 г алюминий сульфатындағы молекула саны: 22 24. 7. 490 г күкірт қышқылын алу үшін қажет күкірт (ІҮ) оксидінің массасы: 44,8 л Е) 11,2 л. 6. 7,8 г алюминий. A)11,2 л b)33,6 л c)56,0 л d)22,4 л e)44,8 л 8 л бутенді гидрлегенде түзілген бутан толық жанғанда бөлінетін көміртек (iv) оксидінің (қ.ж.) көлемі a)156,8 л b)89,6 л c)134,4 л d)179,2 л e)112,0 л 011. Оксидтегі қоспасының массалық үлесі: 20 % 11,2 л (қ.ж.) сутек бөліну үшін натриймен əрекеттесетін фенол ж8 г метан жанғанда түзілетін судың массасы:28,8 г. 2022 химия тест жауаптарымен -->Коллеги педагогический журнал Казахстана --> І Бір ғана дұрыс жауабын талдау 2- нұсқа 1. Кальций атомының валенттілік электрондарының саны A) 1 2 C). —>Коллеги — педагогический журнал Казахстана —>. І Бір ғана дұрыс жауабын талдау 2- нұсқа 1. Кальций атомының валенттілік электрондарының саны A) 1 2 C) 3 D) 4 E) 5 2. Металдық қасиеттерінің артуымен орналасқан элементтер қатары A) Al, C, Se Cs, Te, Mg C) Cu, S, Na D) As, Br, P E) Na, K, Rb 3. Күкірт атомы металдармен түзетін байланыс A) ионды ковалентті полюсті C) коваленті полюссіз D). Қалыпты жағдайда 3,36 л көміртек (Іv) оксидіндегі молекула саны. Қаныққан көмірсутектер молекуласындағы көміртек атомдарының арасындағы байланыс бұрышы және арақашықтық: а) 1200, 0.154 нм; ә) 1800, 0.134 нм 14. Алкеннің салыстырмалы молекулалық массасы, оның құрамында 5 көміртек атомы бар: а) 68; ә) 70. Q. Медицинада жансақтау бөлімінде 0,85%-дық, тығыздығы 1 г/мл ас тұзының ерітіндісін пайдаланады, оны физиологиялық ерітінді деп атайды. 800 мл. Электрондық конфигурациясы: 1s22s22p63s23p2 A) N B) F C) Si D) Mg E) Cl 2. ІІ топ негізгі топшасындағы элеме.

қызғалдақ эссе, қызғалдақ фестивалі эссе уральск - актобе поезд цена, расписание поездов уральск - актобе тальго фонд даулеттен, даулеттен биография ынтымақ күні, 1 мамыр бірлік күніне тақырыптар бақытсыз жамал әйел теңсіздігі эссе, бақытсыз жамал эссе жазу қылқаны ұзындығы 8 см дейін сұр жасыл бір жағынан дөңес, қылқан жапырақты өсімдіктер суға батырылған шыны шарға 2500 н, көлемі 0 4м3 болатын дене суға

драмалық шығармаларды оқыту слайд - әпке драмасын оқыту [Читать далее...]

Драмалық шығарманы оқыту арқылы оқушыларды тәрбиелеу ұстанымы. Драмалық шығармалардың өзіндік ерекшеліктері. Рөлмен оқу. Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі ғылымында драмалық шығармаларды оқыту жолдарын. Первый слайд презентации. Қазақ әдебиеті сабағында драмалық шығармаларды оқытудың сахналау үрдісін жүзеге асыру жолдары Арынгазиева С.Ж. қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі. Әзірлемелері белсенді оқыту арқылы оқушылардың жаңа мән- 3 Драмалық, рөльдік ойындар. сәйкес оқытылатын Дулат Исабековтың «Әпке» драмасын оқыту. Шығармаларды орта мектепте оқыту әдістемелері ӛткен ғасырдың 60 жылдарынан жүйелі зерттеле бастады. Жоғарыда атап ӛткен қазақ әдебиеті. Қалай болғанда да мұға- лімнің шығарманы оқытуға деген ізденісі мен жүйелі еңбегі жеміс берері анық. Сондықтан әдебиет пәнін оқытуда табанды еңбек пен жүйелі. Ulagat. Драмалық шығармаларды оқу.Көркем шығарманы м.ж.д.б драмалаудың ерекшеліктері. Драмалық шығармаларды оқығанда, оның өзіне тән ерекшелігі ескеріледі. Мұнда автордың баяндауы. Драмалық шығармаларды инновациялық технологиялармен оқыту үдерісі оқушылардың әдеби, мәдени, рухани білім қоры мен танымдық әлеуетін арттырып. 1) Драма жанрының ұғымдары: 2) Драмалық шығармаларды оқыту ерекшелігі: 3) Драма жанрының ерекшелігі неде? Драмалық шығармаларды оқыту жолдары көп. Ол әр мұғалімнің ізденісі, шеберлігіне де байланысты шығармашылық жұмыс. Концерт сабақтар. ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ әндері, кинофильм, драмалық шығармалар, сәулет өнері, қазақ әдебиеті т.б.) эстетикалық тәрбие. 1-ерекшелік. Драмалық шығарманың көлеміне шек қойылады. Драматург шындық пен образды шағын көлемге сыйдыруы керек. 11-сыныпта оқытылатын Шахмардан Құсайыновтың «Томирис» драмасын талдасақ. Драмалық шығармаларды инновациялық технологиялармен оқыту үдерісі оқушылардың әдеби, мәдени, рухани білім қоры мен танымдық әлеуетін арттырып. Драмалық шығармаларды оқытудың жолдары көп. Ол — әр мұғалімнің ізденісі, шеберлігіне де байланысты шығармашылық жұмыс. Оқытудың практикалық бағыты білім алушылардың оқыған материалы мен практикалық 1 эпикалық, поэзия лық, драмалық шығарма дағы автор бейнесін анықтау. Ә) Драмалық шығармаларды талдау әдістемелері: 1. Талдауды бастамас бүрын, балаларға өтілгелі отырған драмалық шығармаларды алдын ала оқыту керек. Балаларға оку барысында акыл-кеңес, бағыт.

российский рубль к доллару, курс рубля к тенге на сегодня вестник казну серия востоковедение, вестник казну серия историческая смесь для новорожденных малютка, смесь малютка 300 гр ай абылай абылай бейнесі, ай абылай абылай толғауында баяндалатын жас ерекшеліктеріне
массовый переход казахов к земледелию в начале xx века
история казахстана с древнейших времен до наших дней 1935
макпал исабекова развелась
kz mp3
канат умбетов - журектесин скачать

.
==============================================================

~~~~~ умышленное причинение ущерба объекту страхования ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.