айтылым дағдысының мақсаты - айтылым дағдысын қалыптастыру

페이지 정보

profile_image
작성자 Jeana
댓글 0건 조회 30회 작성일 24-09-24 17:11

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=айтылым+дағдысының+мақсаты+айтылым+дағдысын+қалыптастыру
 
 
айтылым дағдысының мақсаты - айтылым дағдысын қалыптастыру [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Оқушылар оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым дағдыларын қалыптастыра отырып, еркін қарым-қатынас жасауға, сын тұрғысынан көзқарасын білдіруге, өз ойын жеткізіп, шешім. Мақсаты. Айтылым дағдыларын дамыту тәсілдерімен, айтылым жаттығуларымен таныстыру,айтылым мақсаттарына бағытталған әдіс -тәсілдерді зерделеу ; Нәтиже. Мұғалімдер. Грамматикалық білім (тілдік бағдар) тілдік төрт дағдыны қалыптастыру барысында жүзеге асып отырады. Оқушының әдеби тіл. Айтылым дағдысын қалыптастыру үшін қандай әдіс-тәсілдер тиімді? Оценка 4.9 Айгуль Сатекова. Зерттеу мақсаты: айтылым кезіндегі қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер арқылы оқушылардың сөйлеу әрекеттерін жетілдіру; Авторы: Байжуманова Гульмира. Оқушылардың тыңдалым және айтылым дағдыларын дамытуға ықпал ететін тапсырма үлгілері:тыңдауға, мазмұнын түсінуге түрлі стилдегі мәтіндерді ұсыну. Презентация. Тыңдалым дағдысын дамыту. Орыс тілді мектептерде қазақ тілі мен әдебиеті сабағында тыңдалым дағдысын дамыту. Тілдік төрт дағды (айтылым, тыңдалым, жазылым, оқылым) оқушының. Оқылым дағдысы негізінде оқушылардың айтылым жəне жазылым дағдыларын да дамытуға болады. Оқылым əрекетін басқа дағды түрлерінен бөліп қарастыруға болмайды. Оқылым тыңдалым, оқылым. Зерттеу мақсаты: айтылым кезіндегі қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер арқылы оқушылардың сөйлеу әрекеттерін жетілдіру; Авторы: Байжуманова Гульмира. Айтылым дағдысын қалыптастыру дегеніміз – оқушылардың сөз мәдениетін, сөйлеу әдебін қалыптастыру, өз ойын дұрыс, нақты және толық жеткізе білуге. Шет тілді оқытудағы негізгі мақсат шет тілді коммуникативті қалыптастыру және дамыту, оны еркін игеру. Шет тілі казіргі заманның талабына сай, қоғамның. RDPA) арқылы айтылым дағдысын дамыту. Автор: Павиз Хурия Илиясқызы. Ұйым ынталандырдым. ➢ Жас мұғалім ретінде бірін-бірі бағалауды айтылым дағдысы. Грамматикалық білім (тілдік бағдар) тілдік төрт дағдыны қалыптастыру барысында жүзеге асып отырады. Оқушының әдеби тіл. Мақсаты. Айтылым дағдыларын дамыту тәсілдерімен, айтылым жаттығуларымен таныстыру,айтылым мақсаттарына бағытталған әдіс -тәсілдерді зерделеу ; Нәтиже. Мұғалімдер. Әлемдік тәжірибе бойынша тілді тиімді меңгерту төрт дағды арқылы жүзеге асырылады. Оқылым, тыңдалым, жазылым және айтылым дағдылары коммуникативтік дағдылар болып табылады. Аталған. Бұл оқыту дағдылары сабақтың мақсаты мен ұсынатын мазмұнына сай лексика грамматикалық біліммен астастырыла меңгертіледі. Тілді оқыту дағдыларын кейде сөйлеу. Сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтиже анық болуы,. тілдік төрт дағдыны (оқылым, тыңдалым, жазылым, айтылым) дамыту,. белсенді оқыту түрлерін қолдану. Граматикалық білім тілдік төрт дағдыны қалыптастыру барысында жүзеге асып отырады. Айтылым тілдік төрт дағдының бірі және ол жазылым сияқты. 1.Мұғалімдер топта біріге отырып жұмыс жасайды.2.Айтылым дағдысы туралы мәлімет алады.3.Айтылым дағдысын жетілдіруге арналған әдіс-тәсілдермен танысады,тәжірибеде қолданады.






ак бата на казахском языке
абай аудармалары лермонтов
магистратура 2023 грант

сутектің қандай физикалық қасиеттері бар сутекті қандай әдіспен жинайды
жас ұлан жас қыран анты
диаграмма вариантов использования интернет-магазин

.
==============================================================

~~~~~ посмотреть результаты анализов по номеру заказа ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.